Thursday

blog walking konon.

dah jalan-jalan..
merangkak-rangkak sebenarnya..
sbb tu lama gila baru apdet balik..

gambar tanpa arah tujuan.

sepanjang perjalanan aku meng-blog crawling (kata merangkak kan?)
aku telah tejumpa ngan beberapa blog.
suka.
sebab sewel.
hah haa! sukati aku je kan.. kata blog orang sewel.
tapi nih bukan sewel semborono sewel. nih sewel kelas atasan.
nanti-nanti aku tepek url blog diorang.

dan dalam kembara rangkakkan aku (ayat?)
pastinya aku terjumpa jugak beberapa blog yg kalo ikot hemat aku..
memang layak di kasi pelempang.
blog yang aku rasa sebenarnya dia tak kelakar.
tapi cuba-cuba nak jadi kelakar.
dia juga tak lucah.
tapi berani-beranikan diri nak melucah.
senang cerita, dia tak ada identiti.

nak tau ke url blog-blog tu?
agak-agak kena saman tak kalau aku share link diorang kat blog aku nih?

hoih.
tiba-tiba mood lari.
aku tak larat nak kejar.

No comments: